+36-1/461-8030 revol@revolution.hu

Bővíthető
CRM rendszer

Partnerkezelő megoldás kis- és középvállalatok részére

Iroda++
CRM Rendszer

Korunk változó üzleti világában egyre több cég ismeri fel azt a tényt, hogy a kiéleződő versenyhelyzetben akkor tehet szert előnyre, ha a partnerekkel való bánásmódra és a folyamatos kapcsolattartásra nagyobb hangsúlyt helyez. Ebben nyújt segítséget az Iroda++ CRM szoftver, amely túl azon, hogy kezeli a csoportszintű ügyfélkapcsolatokat, lehetőséget biztosít a kereskedelmi folyamatok követésére is.

A szoftver biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, egyrészt az áttekinthetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében.

Egyszerű

Az Iroda++ rendszerrel minden eddiginél egyszerűbben kezelheti cége ügyviteli folyamatait, felmérések szerint a vállalat ügyfeleinek 20%-a termeli a profit 80%-át.

Integrált

Az Iroda++ CRM rendszert akár további funkciókkal is bővítheti, hogy vállalkozása sikeres legyen.

Ügyfélkövetés

Felmérések szerint az új ügyfelek megszerzésének költsége több mint a 10-szerese a meglévők megtartásának.

Hogyan segíti a munkáját az Iroda++ CRM rendszer?

Információk

Az Ön cégéhez is naponta érkeznek be fontos információk, amelyekből vállalkozása akár profitálhatna is. Ha ezek az információk nem kerülnek egy egységes, átlátható rendszerbe, akkor a sok táblázat, cédula és munkatárs között elvesznek, pedig hasznos információkat tartalmazhatnak akár az ügyfelek visszajelzéseiről is.

Átláthatóság

Egy átlátható CRM program nélkül Ön csak az látja, hogy beosztottjai változatlan bevételek mellett dolgoznak, de nem kap információt a stagnálás okáról, a munkatársak motiváltságáról és arról hogyan tudná az ügyfelek elégedettségét és ezzel együtt az árbevételeket is növelni.

Napi üzletmenet

A CRM rendszer használatával a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, részben az áttekinthetőség, részben az ügyfelek megtartása érdekében.

Próbálja ki az online DEMO verziót!

Induló vállalkozásként választottuk a Revolution Software Iroda++ rendszerét, ezért nálunk a folyamatok kialakítása és az Iroda++ bevezetése egyszerre történt. Ez a folyamat gyakorlatilag zökkenőmentes volt, a program most már negyedik éve szolgálja társaságunkat, igényeinket megfelelően kielégítve.

Tolnai Tibor
Tarandus kiadó gazdasági igazgatója

Testre szabható ügyviteli rendszer

Az Iroda++ ügyviteli rendszert úgy alakítottuk ki, hogy a magyar kis- és középvállalkozások igényeinek tökéletes megfeleljen. Vállalkozása növekedésével azonban a rendszer további funkciókkal is bármikor bővíthető.

Válasszon funkciót!

Partnerkapcsolatok kezelése
  • Partner törzsadatok (partnerenként korlátlan cím, kapcsolattartó)
  • Többszintű csoportosítási, kategorizálási rendszer
  • Partner jellemzők (tevékenységi kör, forrás, típus)
  • Egyedi jellemzők kialakítása
  • Partnerhez csatolt dokumentumok
  • Partner statisztikák
Eseménykezelés, partner élettörténet
Projekt kezelés
Egyéb funkciók

Kérjen ajánlatot az ügyviteli rendszerére még ma!