Használja a vállalati tartalomkezelés innovatív módját bárhol, bármikor.
Vessen véget
a vállalati tartalomkáosznak!
A digitális dokumentumkezelés megszünteti az irodai jelenlét szükségességét, hiszen bárhonnan, bármikor elérhet jogosultságának megfelelő dokumentumokat, az automatizált folyamatok pedig biztosítják, hogy minden feladat időben elkészüljön.
Írja alá elektronikusan dokumentumait a Microsec, e-Szigno szolgáltatásával egyszerűen a dokumentumkezelőből, vagy töltse le dokumentumait automatikusan a Cégkapuról.
Hogyan segíti napi munkáját az M-Files?
Munka- és jóváhagyási folyamatokat alakíthat ki a rendszeren belül, akár külön-külön minden dokumentumtípusra
Hogyan indítsunk és hajtsunk végre egy vállalati tartalomkezelő projektet?
M-Files + Microsoft O365
- teljesen integrált dokumentummenedzsment
A Microsoft O365-t és az M-Files teljes integrációja, új magasságokba emelik vállalata termelékenységet. Lehetővé teszi, hogy az összes összetartozó dokumentumot megtalálja, elérje bárhol, bármikor és kezelje, függetlenül a tárhelyétől, az Office 365 felhasználói felületein keresztül.
Csatlakozhat CRM-hez, ERP-hez és más üzleti eszközökhöz, hogy még hatékonyabb lehessen a munka - anélkül, hogy elhagyná a Microsoft O365 alkalmazást!
M-Files + Microsigner
elektronikus aláírás
Az EasyMicrosigner M-Files alkalmazás a Revolution Software legújabb fejlesztése, ami a Microsec Microsigner alkalmazásával szorosan együttműködve lehetővé teszi az M-Files felhasználók számára, hogy dokumentumaikat (PDF) könnyen digitális aláírással lássák el, ezzel is csökkentve a kinyomtatandó papírok mennyiségét. Még egy lépéssel közelebb a papírmentes iroda megvalósításához, s a cége ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.
Az aláírás történhet USB kulcs használatával, vagy egyszerűen egy QR kód mobil eszközzel történő leolvasásával és a mobil applikációban történő felhasználói hitelesítéssel. Így mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb megoldást.
M-Files + Cégkapu
integráció
Az M-Files Cégkapu interface egy olyan megoldás, amely ütemezetten vizsgálja, hogy a cége cégkapu portáljára érkezett-e olvasatlan levél. Amennyiben igen, az ütemezés gyakoriságának megfelelően letöltésre kerülnek s az M-Files-ban meghatározott helyre kerülnek.
Az M-Files rugalmasságának és könnyen kezelhető munkafolyamat kialakításának köszönhetően a megfelelő kollégához kerülhet a letöltött dokumentum, aki az üggyel kapcsolatos teendőket viszi tovább.
Perlaki Csaba - elnök-vezérigazgató
FEVITA Hungary Zrt.